Beste schilders,
Vanaf 1 januari 2025 komt er een nieuwe regel: elke schilder moet zijn chemisch afval registreren en goed afvoeren. Dit kan veel tijd en geld kosten, maar dat hoeft voor jullie geen probleem te zijn.
Wij hebben een plan voor jullie waarbij alles GRATIS is. Ja, je leest het goed: helemaal GRATIS!
Hoe werkt het?
-
Gratis registratie: Schrijf je nu in en wij regelen alles voor je. Jouw administratie en afvalverwerking worden helemaal verzorgd zonder dat het je iets kost.
-
Gratis afvalverwijdering: Wij zorgen ervoor dat je afval op tijd wordt opgehaald en op de juiste manier wordt verwerkt. Je hoeft hier niet extra voor te betalen, want je kunt deze kosten doorberekenen aan je klant.
-
Gemak voor jou: Jij hoeft alleen maar te schilderen. Wij regelen de rest. Geen gedoe, geen extra werk, en het mooiste van alles: het is allemaal GRATIS voor jou.
Waarom is het gratis? Omdat je de kosten die je maakt eenvoudig kunt doorgeven aan je klanten. Zo kost het jou niets, maar voldoe je toch aan alle regels.
Kortom: Meld je vandaag nog aan, en wij regelen de rest. Voor jou is het GRATIS, zorgeloos en makkelijk. Dat is alles wat je moet weten!
Voor meer informatie over de nieuwe regels, kun je terecht op de website van de Rijksoverheid: Afval | Rijksoverheid.nl.
Volgens de Rijksoverheid zijn alle bedrijven, inclusief zzp'ers, verplicht om hun bedrijfsafval te scheiden en gescheiden af te (laten) voeren. Dit betekent dat elke zzp'er die vanuit een bedrijfslocatie werkt waaronder vanuit hun eigen huis, te maken krijgt met regels en kosten rond afvalverwerking (Rijksoverheid).